Гарантійні зобов'язання

Наш інтернет-магазин співпрацює тільки з тими виробниками, котрі ретельно слідкують за якістю своїх виробів. Але у рідкісних випадках, на жаль, трапляється, коли товар, придбаний у нас, має фабричні дефекти або пошкоджений в процесі транспортування. Тоді на допомогу покупцю приходить гарантія, що надається на весь асортимент нашого магазину. Щоб максимально убезпечити себе від подібних інцидентів необхідно дотримуватися певних правил.


ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є декілька обов'язкових дій, які необхідно виконати перед тим, як поставити підпис в документі про отримання товару:

    • Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику;

    • Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводського упакування;

    • Оглянути усі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини і т.п.);

    • Оглянути усі фасади, на предмет різноманітних дефектів (подряпини, сколи і т.п.)

    • Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. відповідно до бланку замовлення. Заміна вищеперелічених деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.

    • Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.

    Документ про отримання товару можна підписати тільки тоді, коли Ви впевнилися в належній якості і стані доставлених виробів. В протилежному випадку зв'яжіться з нами по одному із телефонів, що вказані у розділі Контакти, і наш менеджер допоможе вирішити ситуацію що склалась.


    ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

    В нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. При умові правильної експлуатації в нормальних умовах, протягом гарантійного терміну, ми безкоштовно замінимо браковану деталь. Термін виконання гарантійного обслуговування встановлюється виробником.

    Існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні:

      • Якщо закінчився гарантійний термін;

      • Якщо присутні випадкові пошкодження і дефекти, спричинені клієнтом або третіми особами;

      • Якщо виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ);

      • Якщо пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження);

      • Якщо пошкодження, були спричинені використанням товару з порушеннями правил експлуатації конкретно даного виробу;

      • Якщо товари, виготовлялись і доставлялись на індивідуальне замовлення;

      • Якщо товар був зібраний, або пошкоджена деталь була встановлена;

      • Якщо не збережена фабрична упаковка або бірки/наклейки.


      *Регулювання дверей до шаф і пересування стоперів, що з'їхали у шафах-купе не є гарантією.

      **Гарантія не розповсюджуватися на фурнітуру (за винятком виробничого браку, виявленого при отриманні товару або при збірці)

      ***Штатних майстрів по збиранню меблів у нашому магазині немає. Але ми можемо допомогти в пошуку досвідченого фахівця, якщо ця послуга буде надаватися м.Львів.


      Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину (накладна).


      ПОЗАГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

      Наш інтернет-магазин цінує кожного покупця. Тому, навіть при пошкодженні придбаного Вами товару самостійно, чи при вичерпанні строку гарантії, співробітники магазину готові прийти Вам на допомогу. Позагарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може замовити у виробника рекламацію на елемент виробу, котрий вийшов з ладу. При цьому, витрати на постачання рекламаційного товару в обидві сторони,  а також вартість самого елементу виробу оплачує покупець.


      ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

      Ми діємо на підставі Закону України «Про захист прав споживачів», згідно якого Ви маєте можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки інтернет-магазин HABITAT орієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо рахувати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання товару покупцем на поштовому відділенні кур’єрської доставки або з дня доставки за адресою. Для цього необхідно мати документ пошти (накладну), де вказана дата видачі відправлення.


      Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти чи повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:

      • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.

      • Товар не збирався і не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.

      • Збережена в цілісності упаковка товару і всі її компоненти.

      • Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.

      • Пред'явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт придбання товару в нашому магазині. При цьому, вартість транспортних послуг оплачується покупцем.



      Якщо замовлення на меблі індивідуальне, меблі виготовлені на замовлення і/або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).


      ГАРАНТІЙНИЙ ВІДДІЛ

      Для зв'язку з гарантійним відділом можна зателефонувати на будь-який з телефонів, вказаних на сторінці Контакти, або написати листа на електронну пошту uvaga@habitat.com.ua


      Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну адресу uvaga@habitat.com.ua: фото виробу, фото інструкції монтажу, фото пошкодженого елемента та інформацію про номер замовлення.


      *Зверніть увагу, термін виконання рекламації складає 14 днів, у випадках якщо товар іноземного виробника, встановлюється місяць і більше, про що Вас обов'язково буде повідомлено.