Доставка

ДОСТАВКА ТОВАРУ

Інтернет-магазин HABITAT пропонує зручні і швидкі способи доставки товарів в будь-яке місто і населений пункт України.

                                      

Безкоштовна доставка здійснюється в межах м.Львів, якщо вартість замовлення перевищує 10 000 грн. У разі, якщо вартість замовлення менша вищезазначеної суми, доставка здійснюється на платній основі.

*Вартість доставки м'яких меблів по м.Львів становить 800 грн.

*Вартість доставки по території України оплачується отримувачем за тарифами перевізника.

                           

Доставка здійснюється за допомогою компаній перевізників «Нова Пошта», «Міст-Експрес» и «Делівері».

Перебуваючи у м.Львів Ви можете затрати товар самостійно. У цьому випадку погодьте з менеджетом дату і час самовивозу.
Товар доставляється в будь-який населений пункт України, за винятком АР Крим, та частини тимчасово окупованих населених пунктів Луганської та Донецької областей.

СПОСОБИ ДОСТАВКИ


Замовлення може бути доправлено у пункт видачі транспортної компанії          


Замовлення може бути доправлено на вказану адресу отримувача

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

                

При оформленні замовлення уважно вказуйте і перевіряйте адресу доставки і Ваші контактні дані.                                                                         

                 

Якщо Ви обрали адресну доставку, то кур'єр транспортної компанії зв'яжеться з Вами для уточнення зручного часу доставки.

ПРОЦЕС ДОСТАВКИ

            

Доставка компаніями-перевізниками здійснюється протягом 3-5 робочих днів в обласні центри України і 4-7 робочих днів у віддалені населені пункти

                 

Відстежити статус посилки можна на сайті компаній-перевізників «Нова Пошта», «Міст-Експрес» чи «Делівері».             

                 

В межах м.Львів ми надаємо послуги доставки товару тільки до під’їзду багатоповерхового будинку чи до воріт приватного будинку. Підйом на поверх не передбачено.                                                                      

                    

Транспортні компанії-перевізники надають послугу підйому товару на поверх за додаткову оплату. Якщо необхідно здійснити підйом на поверх Вашої посилки, повідомте про це нашого менеджера.  

ПАМ’ЯТКА ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ

                                  

Будь ласка, оглядайте Ваше замовлення в присутності представника компанії-перевізника.

Якщо упаковка пошкоджена, переконайтеся в тому, що цілий товар! Документ про отримання товару можна підписати тільки тоді, коли Ви впевнилися в належній якості і стані посилки.


Пам'ятайте! Своїм підписом Ви засвідчуєте, що прийняли товар цілим і неушкодженим. 

                             

Ми виконуємо свої гарантійні зобов'язання після того, як Ви прийняли товар. Вони стосуються якості товару і його деталей.

Звертаємо увагу, що товар транспортується в розібраному вигляді, у фабричних упаковках, монтаж меблів у вартість товару не входить.

Відповідальність за пошкоджений під час транспортування товар несе компанія-перевізник. Наші гарантії на нього не розповсюджуються.